ניתוח להסרת עודפי עור – מה עושים עם עודפי העור אחרי ירידה במשקל?

רבים נלחמים בהשמנת היתר ומצליחים לרדת במשקל. על ההצלחה במלחמה האינסופית של הדיאטה מעיבה פעמים רבות בעיה אחרת שלפתע מופיעה – בעיית העור העודף. האם יש מה לעשות?

השמנת יתר היא המגפה של עידן השפע. המחיר הבריאותי והנפשי שגובה מחלה זו הוא גדול, ורבים המצליחים לנצח מחלה זו ויורדים במשקל, מגלים פעמים רבות שהמלחמה לא נגמרת שם ומעבר לכך שכנראה ייאלצו לשמור על משקלם ולשים לב למה שהם אוכלים במשך כל חייהם, כשהם מסתכלים במראה הם לא מצליחים להיות מרוצים.

מדוע העור העודף לא נעלם יחד עם השומן?
העור העודף הוא העור שנמצא מעל המקומות בהם היה שומן שנעלם מהגוף במהירות. העור במקומות אלו לא הספיק להתכווץ באותה מהירות כמו השומן שנעלם ונשאר תלוי ורפוי באזורים אלה. זו הסיבה שעור עודף יופיע לרוב במקומות בהם התרכז השומן לפני הדיאטה – בטן, מותניים, אחוריים, שדיים, ירכיים וזרועות.

אז מוצאים עצמם אנשים רבים שעמלו כה קשה כדי להיפטר מהשומנים במצב בו הם הגיעו למשקל הרצוי, לאחר עבודה קשה מאוד, ועדיין אינם מסוגלים להיות מאושרים כשהם רואים את עצמם במראה. העור העודף מהווה תזכורת תמידית למה שהיה לפני, דבר שמביא לדימוי עצמי נמוך ופוגע בהמשך הדרך ובשמירה על משקל תקין.

אך לא כך חייב להיות, כיום קיימות טכניקות רבות ושונות להסרת עודפי עור, ניתן להגיע לתוצאות נפלאות ולהיפטר מעודפים אלה.

מה עושים עם עודפי העור אחרי ירידה במשקל?

הסרת עודפי עור – איך מתבצע התהליך?
תחילה תקבעו פגישה אישית עם הרופא שיסקור את האפשרויות העומדות בפניכם ויתאים עבורכם את הטיפול הנכון ביותר. בפגישה זו תוכלו גם לבחור אילו אזורים אתם רוצים לעצב במיוחד. ניתן לעצב אזורים מסוימים בגוף לפי בחירתכם ולהגיע לתוצאות נפלאות. כמובן שזה יהיה גם הזמן הנכון לקבוע מתי תרצו להתחיל בטיפול. חשוב לדעת האם הגעתם למשקל היעד שלכם, האם אתם נמצאים באיזון דיאטטי וכמובן מתי נוח לכם לעבור את הטיפול.

לרוב מקובל לבצע ניתוחי מתיחת בטן, אחוריים ומותניים לפני שמבצעים ניתוחים מקומיים נוספים של עיצוב אזורים מסוימים, וניתוחים אלה, למרות שאינם תהליכים פשוטים, הם בעלי אחוזי הצלחה גבוהים מאוד.

ההתאוששות ותהליך ההחלמה גם הם חשובים מאוד בדרככם לקראת ניתוח עיצוב הגוף, וחשוב שילווה אתכם איש מקצוע לאורך כל הדרך.

הצלחה של התהליך
תהליך זה אינו אפשרי ללא שיתוף פעולה מצד המטופל. שמירה על המשקל שלכם ומצב נפשי טוב הם הכרחיים להחלמה מהירה וטובה.

  • חשוב לנהל שיחה פתוחה עם הרופא לפני הניתוח כדי לתאם ציפיות לקראת התוצאות הצפויות וכמובן הבעיות העלולות להופיע.
  • חשוב לדעת שסיכויי ההצלחה של תהליכים אלה הינם גבוהים יותר עבור אנשים שהיו בעלי עודף משקל בינוני מאשר אלה שהיו בעלי עודף משקל גבוה, אך בכל מקרה יש מה לעשות.

ניתוחים אלה משאירים פעמים רבות צלקות אך ניתן בהחלט להסתיר צלקות אלה בעזרת הבגדים החדשים המחמיאים שהגזרה החדשה שלכם תדרוש. המראה החדש שלכם הוא המשוכה האחרונה בדרככם לנצח מגיפה זו ולהגיע לא רק למשקל היעד שלכם, אלא גם לשלב חדש בחייכם בו תוכלו להסתכל במראה ובאמת לאהוב את מה שאתם רואים, מבפנים ומבחוץ.

 

צוות רפואי

No data was found
לזימון תור
נדאג להפנות את פנייתך לנציג/ת זימון תורים ונחזור אליך בהקדם.