אסיא מדיקל > חדשות אסיא > שוקולד מריר: לא מתוק, אבל טעים

שוקולד מריר: לא מתוק, אבל טעים

מאת: ישראל היום 13.01.19

ד"ר אסנת רזיאל ממליצה: "היתרונות הבריאותיים של השוקולד טמונים בפולי הקקאו, ועל כן, ככל שהשוקולד המריר מכיל יותר אחוזי קקאו, כך הוא עדיף על סוגי השוקולד האחרים. תמיד כדאי לבחור בשוקולד מריר עם יותר מ־70 אחוזי קקאו"

ד"ר אסנת רזיאל  מוסיפה: "שוקולד מריר עשיר בנוגדי חמצון המסייעים בעיכוב הזדקנות, מסייעים במניעת סרטן, דמנציה, איבוד זיכרון, התנוונות העיניים ועוד. כמו כן, השוקולד המריר התגלה כמעלה את החשק המיני, מפחית סיכון לשבץ, מפחית לחצים ומסייע להוריד את אחוז ה־LDL (הכולסטרול הרע) בדם".

לשוקולד המריר יתרונות נוספים, ולפי ד"ר רזיאל, "מומלץ לצרוך אותו לפני פעילות ספורטיבית, כי הוא יכול לשפר את זמינות החמצן במהלך האימון. מלבד זאת, השוקולד המריר עשיר בפלבונואידים שיכולים לסייע בזרימת הדם לאזורים ספציפיים במוח, המשפרים את יכולות החישוב והריכוז לכמה שעות. אלו שצורכים אותו לפני מבחנים יודעים מה הם עושים. לנשים בהיריון השוקולד המריר עוזר בהפחתת לחצים, עובדה המסייעת להתפתחות תקינה של ההיריון".

שוקולד מריר: לא מתוק, אבל טעים – לכתבה המלאה בישראל היום לחצו כאן