אמנת שירות

אסיא מדיקל שם לעצמו למטרה להוביל את תחום הרפואה הכירורגית הפרטית בארץ, ולהוות מרכז ייחודי וייעודי בעל ערכים שירותיים, מקצועיים ותדמיתיים של מובילות, איכות, מצוינות ואמינות. עם צמיחתו של המרכז לכירורגיה ובשל החתירה להפיכתו לגוף מוביל, הוחלט על מיסוד כללי אתיקה ומנהל רפואי תקין שיהוו את בסיס הפעילות של המרכז, ויאפשרו את הובלת תחום הרפואה ההתערבותית הפרטית וקביעת סטנדרטים של מצוינות ומובילות.

אמנת שירות- "אני מאמין"
אנו, צוות אסיא מדיקל מתחייבים בזאת לתת לכל מטופלינו ובני משפחותיהם את המענה הרפואי והשירותי הטוב ביותר שבנמצא. אנו מאמינים מעל לכל בהיותו של כל אדם, באשר הוא, זכאי לטיפול הרפואי המהימן והמקצועי ביותר האפשרי.

לפיכך:
שמנו לנו למטרה לספק את השירותים הרפואיים המקצועיים ביותר לצד מענה אנושי, יחס חם ואדיב. אנו מתחייבים בזאת, לשים מעל לכל את טובתו הרפואית של המטופל. אנו, הצוות הרפואי והלוגיסטי של המרכז שמנו לנו למטרה לשקוד על גיוס הצוות הרפואי הטוב ביותר שבנמצא בתחומי הרפואה ההתערבותית, תוך עמידה וחתירה לסטנדרטים טיפוליים מחמירים וקפדניים.

אחריות רפואית
הרופא המטפל הוא הרופא הראשוני שאליו הגיע המטופל לקבלת הטיפול. רופא זה נושא באחריות אישית מלאה לשלומו של המטופל ולטיפול הרפואי שהוא מקבל לפני, במהלך ואחרי הטיפול עד להחלמתו המלאה או לסיום הטיפול.
האחריות המלאה על הכנה נכונה של המטופל לניתוח, מתן הוראות והנחיות לצוות המטפל והאדמיניסטרטיבי והצוות במחלקה חלה על הרופא המטפל,לרבות הפניית המטופל לפרוצדורות טרום ניתוחיות ו\או בדיקות. רופאים נוספים המעורבים בטיפול יבצעו את כל הפעולות והייעוצים בתיאום מלא עם הרופא הראשוני של המטופל, ופעולות אילו יבוצעו באישורו.

לזימון תור
נדאג להפנות את פנייתך לנציג/ת זימון תורים ונחזור אליך בהקדם.