כירורגית שד ושחזורי שד

המרכז מתמחה במחלות של השד כולל גידולים שפירים וסרטן השד. המרכז מציע אבחון כוללני ומהיר מאד של גושים בשד, טיפולים הכוללים ניתוחים להרחקת גידולים, ניתוחי שחזור מידי או מאוחר, וכן מעקב פרטני במטופלות לכל סוגיהן.

במרכז השד תוכלי ליהנות משירותיהם של מיטב הרופאים בארץ הפועלים בתחום. המרכז מאגד תחת קורת גג אחת מחקר וגישות טיפול המתקדמים ביותר בתחום רפואת השד ובריאות השד, זאת יחד עם מערך תמיכה משולב בשיתוף כל הגורמים המקצועיים הנוגעים לטיפול הרפואי. לצד כל אלה, מערך אדמיניסטרטיבי יעניק לך ולמשפחתך ליווי אישי ופרטני בכל שלבי הטיפול הרפואי. אנו מבטיחים מקסימום דיסקרטיות ומינימום זמן טיפול.

  • אבחון מידי של ממצא חשוד בשד – בדיקת כירורג מומחה, הדמיה לפי המלצתו (ממוגרפיה, אולטרסאונד או שניהם) וביצועה בזמן קצר, וביופסיה עם תשובה מהירה לפי הצורך. כל מטופלת אשר מאובחנת עם ממצא חשוד, זוכה לליווי של כל צוות המרכז תוך שילוב ותיאום בין כל הגורמים הרפואיים הדרושים לצורך מתן אבחנה מדויקת ומהירה, ובניית תכנית טיפול במידת הצורך. הצוות מלווה את המטופלת לאורך כל תקופת הטיפול ו/או הניתוח, עד להחלמה.
  • ניתוח משולב של כריתת שד ושחזור שד.
  • ייעוץ משלים לאחר אבחנה – ייעוץ עם כירורג שד ותכנון ניתוח במידת הצורך, ייעוץ עם פלסטיקאי לבחינת אפשרות לניתוח אונקו-פלסטי או שחזור מידי.
  • מעקב שד שגרתי – מעקב שגרתי, בדיקות תקופתיות כולל בדיקה גופנית על ידי כירורג מומחה, והדמיה לפי הצורך. למטופלות בסיכון גבוה, דוגמת נשים עם סיפור משפחתי או נטייה גנטית ידועה, אנו ממליצים על מעקב קבוע. הבדיקה מתבצעת על ידי כירורג מומחה ברפואת שד בלבד, בזמינות גבוהה ביותר, ובאווירה נינוחה ודיסקרטית.
לזימון תור
נדאג להפנות את פנייתך לנציג/ת זימון תורים ונחזור אליך בהקדם.