המרכז לטיפול בהשמנת יתר

"אסיא בריאטריק", המרכז הרפואי לטיפול בהשמנת יתר, הוקם בשנת 2005 במטרה להעניק טיפול אישי ומקצועי למטופלים הסובלים מהשמנת יתר, וללותם לטווח ארוך תוך הכוונה בתהליך הירידה במשקל ובהתמודדות על שמירתו. הגישה הרב תחומית לטיפול בהשמנת יתר ב"אסיא בריאטריק" הייתה מהראשונות בעולם, ולפיה הטיפול בהשמנת יתר קיצונית ייעשה תמיד תוך שילוב מומחים מתחומים שונים הפועלים יחד עם המטופל לשפר את איכות החיים והבריאות תוך בניית מעגל תומך ופתרון אישי רב תחומי לכל מטופל.

  • כל מגוון הניתוחים: שרוול קיבה, מעקף קיבה, מיני מעקף קיבה ומעקף תריסריון.  התאמת הניתוח למטופל נעשית ע"י המנתח יחד עם צוות המרפאה. 
  • פתרונות לא-ניתוחיים להשמנת יתר: בלון תוך קיבתי ושרוול קיבה אנדוסקופי- פתרון חדשני וייחודי בתחום השמנת היתר למטופלים שאינם עומדים בקריטריונים לניתוח אך מצבם מחייב ירידה במשקל ושינוי אורח החיים. פתרון זה יעיל גם כ'גשר' עד לניתוח, או ככלי עזר לרכישת הרגלי תזונה נכונים. 
  • שירותי ליווי ותמיכה מתמשכים באמצעות צוות מקצועי רפואי, דיאטני ופסיכו-סוציאלי ופיזיולוגי המלווה את המטופל לפני, במהלך ולאחר הניתוח/טיפול כולל שירות ייחודי של ייעוץ תזונה אישי לקראת הניתוח,  במהלך האשפוז ולאורך כל המעקב הפוסט ניתוחי. 
  • ניתוחי כירורגיה פלסטית לעיצוב הגוף לאחר הירידה במשקל,  אשר הינם במקרים רבות הכרחיים להשלמת הטיפול ולשיפור המיטבי של איכות החיים בעקבות הירידה הרבה במשקל.

מחשבון BMI- מסת גוף

האם את/ה סובל/ת מהשמנת יתר?

ה BMI שלך הוא

משמעות ערכי ה-BMI

עד גיל 65:
תת משקל: BMI פחות מ-18.5.
משקל תקין: BMI בין 18.5 ל-24.9.
משקל יתר: BMI בין 25 ל-29.9.
השמנת יתר: BMI מ-30 ומעלה.

גילאי 65 עד 74:
תת משקל: BMI פחות מ-22.
משקל תקין: BMI בין 22 ל-26.9.
משקל יתר: BMI בין 27 ל-29.9.
השמנת יתר: BMI מ-30 ומעלה.

גילאי 75 ומעלה:
תת משקל: BMI פחות או שווה 23.
משקל תקין: BMI בין 23.01 ל-27.9.
משקל יתר: BMI בין 28 ל-29.9.
השמנת יתר: BMI מ-30 ומעלה.

חשוב לדעת:
אצל ילדים ונוער (עד גיל 18) ובגילאים מבוגרים יותר (מעל גיל 65) גבולות ה-BMI משתנים. בגיל המבוגר (65 ומעלה) יש קושי בחישוב המדד על רקע אובדן הגובה עם השנים.

לזימון תור
נדאג להפנות את פנייתך לנציג/ת זימון תורים ונחזור אליך בהקדם.