Trigger menu Trigger search form
אסיא מדיקל > רופאים > דיאטנית קלינית יפית קסלר
דיאטנית קלינית יפית קסלר

התמחות: טיפול בהשמנת יתר ובמנותחי קיצור קיבה

שליחת שאלה
טלפון:
03-7654544
מייל:
info@assia.co.il
שפות:
אנגלית / עברית

יפית קסלר, דיאטנית קלינית בכירה במרכז לטיפול בהשמנת יתר (מלב"י). בעלת תואר ראשון במדעי התזונה בהצטיינות, ותואר שני במדעי הרפואה בחוג לאפידימיולוגיה ורפואה מונעת מאוניברסיטת ת"א.

  • חברה בצוות מנהלות פורום דיאטניות בריאטריה הארצי של עמותת עתיד – עמותת הדיאטנים והתזונאים בישראל.
  • מתמחה בטיפול בהשמנת יתר ובמנותחי קיצור קיבה.
  • מעבירה הרצאות הכנה לניתוח ומנחת קבוצות למנותחים.
  • מנהלת תחום תזונה בפורום השמנת יתר וקיצורי קיבה באתר דוקטורס: http://www.doctors.co.il/forum-5272/

ה"אני מאמין" שלי:
אני מאמינה שתהליך הירידה במשקל והשמירה עליו משלב גוף ונפש, ושהמפתח להצלחה טמון בשילוב בין שניהם. הטיפול משלב כלים מתחום הראיון המוטיבציוני (MI) והטיפול הקוגנטיבי – התנהגותי (CBT), כמו גם מידע מחזית המחקר בתחום התזונה, על מנת לתת מענה קליני ורגשי למטופלים. בטיפול מקבלים כלים ליצירת שינוי אמיתי בהרגלי האכילה, ולתחזוק השינוי על מנת להפכו לדרך חיים.

אני מאמינה שבכל אחד יש את הכוחות והיכולות לשפר את איכות חייו, בריאותו ומשקלו. כדיאטנית אני עוזרת למטופלים למצוא את הדרך הנכונה עבורם להיפרד מהמשקל העודף מבלי להיפרד מההנאה מאוכל.

מרכז לטיפול בהשמנת יתר

מלב"י, המרכז הרפואי לטיפול בהשמנת יתר, הוקם בשנת 2005 לאור העלייה הדרמטית במימדי ההשמנה בישראל. זאת, במטרה להעניק טיפול אישי ומקצועי למטופלים, שסובלים מהשמנת יתר, וללוותם לטווח ארוך תוך הכוונה בתהליך הירידה במשקל ובהתמודדות על שמירתו. הגישה הרב תחומית לטיפול בהשמנת יתר מרכז מלב"י הביא לארץ את הגישה הרב תחומית לטיפול בהשמנת יתר, ואת התפיסה לפיה הטיפול בהשמנת יתר קיצונית ייעשה תמיד תוך שילוב מומחים מהתחומים השונים. אנו מאמינים כי ניתן לשפר את איכות החיים והבריאות של המטופלים שלנו, תוך בניית מעגל תומך ופתרון אישי רב תחומי לכל מטופל…. למידע נוסף »

מחקרים ומאמרים

פחמימות בריאות

אמרו לכם שהן משמינות, סיפרו לכם שרק התנזרות מהן תוביל לירידה זריזה במשקל. הדיאטנית יפית קסלר מזכירה כי הן חשובות ביותר לתזונה נכונה, ומציגה שמונה סיבות לחזור לאכול פחמימות. בתאבון!

למידע נוסף »

ניתוח מטבולי לבעלי BMI 30

ניתוח בריאטרי מיועד לאנשים בעלי מדד מסת גוף BMI 40 או 35 במצבים של תחלואה נלווית. להלן סקירת מחקר חדש שבחן האם כדאי לחולי סוכרת שאינם סובלים מהשמנת יתר לעבור ניתוח מטבולי ?
למידע נוסף »

עוברים קיצור קיבה, מתייעצים עם האנשים הלא נכונים – ומסתכנים

מטפלים רבים שאינם מתחום בריאטריה מייעצים למנותחים וכך מסכנים את בריאותם. נייר עמדה חדש מסכם את המלצות הטיפול הרשמיות
למידע נוסף »

גם בעבודה: ארוחת צהריים מסודרת

אתם עובדים שעות רבות וצריכים לאכול. עצרו לרגע ועם יד על הלב – האם אתם יושבים לאכול ליד שולחן אוכל או ליד שולחן העבודה? – הרגלי אכילה נכונים בזמן העבודה
למידע נוסף »

השמנה אחרי ניתוח קיצור קיבה

תפקיד הליווי המקצועי הוא לתת לכם שיקוף אובייקטיבי של מצבכם, בחירות המזון שלכם ושלל ההתנהגויות שלכם, כדי שתוכלו לדעת בכל שלב האם אתם בדרך הנכונה… למידע נוסף »

הוויטמינים החורפיים: לא זזים בלי Bו-D

חושבים שכבר שמעתם הכול על הקשר בין ויטמינים לחורף, אבל בזמן שכולם מדברים על ויטמיןC ומערכת החיסון בואכה שפעת, אף אחד לא מדבר על ויטמין D… למידע נוסף »

יום עצמאות מדיאטה

בחגים ישנם שני טיפוסים של אנשים, אלה שסופרים קלוריות עם כל ביס בסלט ואלה שמחליטים שמנגל הוא לא זמן טוב לשמור על דיאטה ומעמיסים עוד פיתה עם חומוס. איזה טיפוס אתם?
למידע נוסף »

נביאים של סוכרת מסוג 2

מחקר חדש מציע לבדוק את רמות ה-C-peptide כמדד לניבוי נסיגה מלאה של סוכרת מסוג 2 לאחר ניתוח בריאטרי בשנים האחרונות ניתוח בריאטרי מהווה אפשרות טיפולית יעילה לחולי סוכרת מסוג 2 הסובלים מהשמנת יתר. השפעות הניתוח על מחלת הסוכרת נעות בין שיפור ערכי סוכר והורדת מינון הטיפול התרופתי ועד לנסיגה מלאה, כלומר הגעה לערכי סוכר תקינים… למידע נוסף »

ניתוח בריאטרי: מיתוסים, שאלות ותשובות

חושבים שכל אדם שמן יכול לעבור ניתוח הרזיה והירידה במשקל מידית? אז אתם טועים. יפית קסלר מציגה את המיתוסים הנפוצים סביב ניתוח בריאטרי ונותנת את כל התשובות ניתוח בריאטרי לקיצור קיבה הוא ניתוח המיועד לירידה במשקל ולשיפור התחלואה הנלוות. סוגי הניתוחים הנפוצים הם ניתוח שרוול, ניתוח טבעת וניתוח מעקף קיבה. מי יכול לעבור ניתוח בריאטרי?… למידע נוסף »

אכילה רגשית: לא אוכלים כשעצובים

מרגישים רע ומתנחמים באוכל? אם התשובה חיובית אתם סובלים מאכילה רגשית, הכוונה לאכילה שאינה נובעת מצורך ביולוגי. הדיאטנית יפית קסלר עם חמישה טיפים למניעה מהשמנת יתר הנובעת מאכילה על בסיס רגשות שליליים אכילה רגשית היא אכילה שאינה מתוך צורך פיזיולוגי של הגוף. אכילה רגשית לא נגרמת עקב תחושת הרעב, אלא רגש כלשהו כמו לחץ, מתח,… למידע נוסף »

השמנה: 5 סיבות, ומה עושים נגדן

סטרס, זמינות של מזונות מפתים, רעב מוגבר, אוכל מעובד והונאה עצמית הם רק חלק מההסברים למצבי השמנה. הדיאטנית יפית קסלר ממפה את חמש הבעיות ומציעה דרכים מקצועיות איך להתמודד איתן ואפילו לרדת במשקל להיות שמן זו לא חובה, אפשר לשנות הרגלי אכילה ולהתחיל להרזות כבר היום. כדי לעזור לכם במשימה, מיפינו עבורכם את חמשת הנושאים… למידע נוסף »

צמחונים חולים פחות

פחות כולסטרול, סיכון נמוך יותר למות ממחלות לב וללקות בסוכרת, שיעורי סרטן נמוכים יותר ו-BMI נמוך יותר – הדיאטנית יפית קסלר מסבירה כיצד ולמה מקטינה תזונה צמחונית את הסיכון למחלות כרוניות צמחונות וטבעונות הפכו זה מכבר לדרך חיים אצל אנשים רבים. הבשר, העוף, מאכלי הים, ולעתים גם הביצים, יצאו אחר כבוד מתפריטיהם, ואת מקומם תפסו אגוזים למיניהם,… למידע נוסף »

נטישת המושג "דיאטה"

הידעתם כי בכל רגע נתון שליש מהאוכלוסייה נתונה במצב של דיאטה? הדיאטנית יפית קסלר מסבירה מדוע מרבית האנשים נכשלים בדיאטה ומה באמת חשוב כדי להשיג לתוצאות משביעות משקל המשמעות המילונית של המילה דיאטה היא "תפריט מזונותיו של האדם בהתאם לצרכיו". כלומר, מה עלינו לאכול על מנת לספק את צרכי הגוף. ברם, אצל רבים מקושרת המילה… למידע נוסף »

איך לשבור הרגלים רעים ולעבור להרגלים בריאים

אם כל פעם שאתם פותחים את הטלוויזיה אתם מנשנשים או מסיימים ארוחת צהריים וחייבים משהו מתוק – הכתבה הזו בשבילך. הדיאטנית יפית קסלר טוענת כי ניתן להיפטר מהרגלים רעים ונותנת כמה טיפים שימושיים אם אנו יודעים, שהתנהגות או הרגל מסוים מזיקים לבריאותנו, מדוע אנחנו פשוט לא יכולים להפסיק? רבים מאיתנו סובלים ממשקל עודף שפוגע בבריאותנו,… למידע נוסף »

שנה טובה עם דיאטה מוצלחת

לא חייבים לסיים את ימי החג עם עודפי שומן. ההחלטה להתחיל את השנה החדשה עם דיאטה מאוזנת מצויה בצלחתכם. הדיאטנית יפית קסלר מלווה אתכם כל הדרך למטבח ותעזור לכם להתחיל את השנה עם דיאטה נכונה וכלים איך לשמור עליה כל השנה האם גם אתם מוצאים את עצמכם בכל שנה לאחר החגים עם בטן מלאה, תחושת… למידע נוסף »

איך לרזות בלי לעלות שוב במשקל?

איך לרזות וגם לשמור על המשקל? ירדתם במשקל, רכשתם מלתחה חדשה וקיבלתם מחמאות. מה לעשות כדי שבעוד שנה לא תתעוררו ותמצאו שעליתם במשקל ובמידת המכנסיים? הדיאטנית יפית קסלר מציעה שקודם כל תתחילו עם שינה טובה בטמפרטורת חדר מתאימה, תשימו לב לתאורה, תרבות הבילוי ותעשו התעמלות, משם כבר הכל יסתדר מאליו. רוצים לדעת איך לרזות? מה… למידע נוסף »

די לנשנוש: 6 טיפים להפסקת נשנושים

יישור העוגה, סיום האוכל מהצלחת של הילד וזלילה בלי הכרה בשעת לחץ הם רק חלק מהוספת קלוריות רבות ומיותרות לגוף, או במילים אחרות – מתכון להשמנה בטוחה. הדיאטנית יפית קסלר עם שישה טיפים להפסקת נשנושים בהיסח הדעת ולשיפור החיים התזונתיים בכלל מרבית האנשים אינם מודעים לכך כי אכילת נשנושים בהיסח הדעת היא הרגל הפוגע בתהליך הירידה… למידע נוסף »