פרופ' מרדכי גוטמן

פרופ' מרדכי (מוטי) גוטמן, בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל-אביב בשנת 1981. התמחה בכירורגיה כללית בבית החולים הדסה (רוקח), שהיה אז חלק מהמרכז הרפואי ת"א, בהדרכתו של פרופ' רוני רוזין ז"ל.

בשנת 1992 נסע לשנתיים השתלמות במרכז הסרטן הידוע M.D.Anderson  ביוסטון, טקסס, שם עסק בעיקר במחקר במנגנוני התפשטות גרורתית של סרטן.

עם שובו לארץ, התמנה פרופ' גוטמן לסגן מנהל מחלקה כירורגית ב' בבית חולים איכילוב, בניהולו של פרופ' יוסף קלאוזנר. בנוסף לתפקידו כסגן מנהל, הוא הקים את היחידה לכימותרפיה אזורית שהתמחתה בטיפולים מיוחדים בגידולים מתקדמים בגפיים ובחלל הבטן, וזכתה למוניטין ארציים ובינלאומיים.

בשנת 2002 התמנה פרופ' גוטמן למנהל מחלקה כירורגית א' במרכז הרפואי "מאיר", ובשנת 2009 למנהל מחלקה כירורגית ב' במרכז הרפואי "שיבא".

במהלך כל השנים עסק פרופ' גוטמן במחקר והוראה, הוא פעיל בוועדות אוניברסיטאיות וארציות, משמש כיו"ר ועדת היגוי לכירורגיה כללית של מכבי שירותי בריאות וחבר במועצות הלאומיות לכירורגיה הרדמה וטיפול נמרץ ולאונקולוגיה. בשנת 2008 התמנה לפרופסור מן המניין באוניברסיטת תל אביב.

פרופ' גוטמן מומחה בניתוחים משמרי שד, וגם בכריתות שד עם או בלי שחזור מידי. הוא צבר ניסיון רב בניתוחים אלו ובעבודה משותפת עם כירורגים פלסטיקאים המתמחים בתחום.

 

הסכמים עם ביטוחים ושב״ן

ניתוחים / טיפולים

מחלות

לזימון תור
נדאג להפנות את פנייתך לנציג/ת זימון תורים ונחזור אליך בהקדם.
לזימון תור
נדאג להפנות את פנייתך לנציג/ת זימון תורים ונחזור אליך בהקדם.
שאל רופא/ה
נדאג להפנות את פנייתך לרופא מומחה ונחזור אליך בהקדם האפשרי