עודפי העור אחרי ירידה במשקל: איך נפטרים מהם?

בתהליך הירידה במשקל השומנים נשרפים, אבל העור העודף לא נעלם מעצמו. מומלץ כמובן לבצע תרגילי חיטוב ועיצוב הגוף על מנת למתוח את העור, אבל עדיין ישנם מצבים בהם דרושה התערבות נוספת. שלב הפתרונות

ניתוח להסרת עודפי העור

הצלחתם לנצח את האתגר הגדול ביותר של חייכם ולרדת במשקל בצורה משמעותית. לצד המראה החדש והבריא שלכם ושלל המחמאות שסוחף אחריו מחמאות רבות, אי שם מתחת לג'ינס החדש עדיין קיימת בעיה אחת שאף אחד לא מדבר עליה – עודפי העור.

ירידה דרסטית במשקל, בעיקר אם היא מתרחשת בתוך זמן קצר, מביאה למצב בו השומן נעלם במהירות והעור שעטף אותו וגדל עם השנים, למעשה מאבד אחיזה. כתוצאה מכך העור נשאר תלוי ורפוי, ניתן לדמות זאת לבלון שהאוויר יצא ממנו.

כשהמשקל גדול, עודף העור גדול

הדבר בולט במיוחד במקרים בהם מסת הגוף (BMI) גבוה במיוחד, והעור לא מספיק להתכווץ באותה המהירות בהם השומנים נעלמים. עודפי העור איתם מתמודדים מטופלים רבים אשר ירדו בשיעור גבוה ממשקלם מהווים עבור רובם מטרד אסתטי בדרך להנאה מושלמת מהחיים החדשים ששאפו אליהם, חיים ללא עודף משקל.

כאשר מדובר בירידה מתונה במשקל לצד פעילות גופנית קבועה ומחטבת, העור יתכווץ במהלך הזמן ויחזור למידותיו הנכונות. כמובן ייתכנו סימני מתיחה על העור, כל אחד בהתאם לתכונות והתנהגות העור הפרטניות שלו.

עודפי העור הנפוצים הם באזור הזרועות, הבטן, החזה, הירכיים והישבנים. היעדר טיפול מתאים בעודפים אלו גוררת אי שביעות מתהליך ההרזיה, מה שיכול להשפיע על עלייה מיותרת במשקל רק כדי להיפטר מהמראה הרפוי של העור.

אך יש דרך להילחם בכך ולהגיע לתוצאות מיטביות. אנחנו כאן במלב"י מציעים דרכים משלימות לבעיית העור העודף באמצעות ניתוחים פלסטיים פשוטים יחסית לעיצוב הגוף המותאמים לצרכים האישיים של כל אדם.

למי מתאים ניתוח עיצוב הגוף?

מטופלים בעלי עודפי משקל בינוניים הם בעלי סיכוי ההצלחה הגדולים יותר בניתוחים להסרת עודפי עור מאשר מטופלים אשר הסירו עודפי משקל גבוהים יותר.

בפגישת ייעוץ אישית נסקור בפניכם טכניקות שונות להסרת עודפי העור ולהתאים עבורכם את הטיפול המתאים ביותר עבורכם. באפשרותכם לבחור בניתוח עיצוב הגוף באזורים המועדים ללקות בעודפי עור, כגון: שדיים, בטן, זרועות וירכיים. וכמובן,  נשמח לקבוע ביחד אתכם מהו התזמון הנכון ביותר לכם לעבור ניתוח זה.

כמו כן, אנו נדאג ללוות אתכם משלב ההכנה לתהליך, דרך תהליך ההתאוששות ועד להחלמה מלאה.

כדאי לדעת, מתיחה של בטן, מותניים ואחוריים היא התהליך המקדים לקראת ניתוחים נוספים להסרת עודפי עור, אלו הם ניתוחים שעל אף מורכבותם, אחוזי ההצלחה בהם גבוהים במועמדים אשר עברו את תהליך הסינון הנכון ונמצאו מתאימים אליהם.

שיתוף הפעולה של המטופל להצלחת התהליך חיוני. חשוב כי הציפיות מהתוצאה תהיינה מציאותיות לצד נטילת חלק פעיל בשמירה על המשקל החדש על ידי איזון דיאטטי ומצב נפשי מרומם המסייע לתהליך ההחלמה.

הניתוחים הללו אמנם מייצרים צלקות, אך את אלו ניתן במקרים רבים להסתיר על ידי לבוש נכון והולם. אין ספק כי המראה החדש שתוכלו לאחוז בו לאחר עיצוב הגוף מהווה המשך ישיר של השאיפה שלכם לשפר את דימוי הגוף שלכם ולחיות חיים בריאים יותר במשקל תקין יותר.

עוד בנושא:

ווי, יש לי עודפי עור!

צוות רפואי

No data was found
לזימון תור
נדאג להפנות את פנייתך לנציג/ת זימון תורים ונחזור אליך בהקדם.