הזרקת אורטוקין למפרקים ועמוד שדרה

אורטוקין היא שיטת טיפול חדשה באוסטאוארטריטיס (דלקת מפרקים ניוונית), וכן בבעיות גב כמו פריצת דיסק או בלט ועוד. טיפול באורטוקין מתאים במיוחד לספורטאים, ד"ר בן שושן מטפל בספורטאי נבחרות צרפת.

שיטת אורטוקין פותחה בגרמניה על ידי חברת התרופות Rhein Device GmbH ומתבססת על עקרון הריפוי העצמי – האפשרות הניתנת לגוף לרפא את עצמו.
הטיפול הינו טבעי לחלוטין. מוכח במחקרים קליניים ומאושר על ידי משרד הבריאות.

הטיפול מתבסס על חיזוק מרכיב טבעי המצוי בדם IL-1 Ra המאפשר את עצירת הדלקת, הפחתת הכאבים, הגנה על הסחוס מפני שחיקה נוספת ושיפור בתנועתיות. באמצעות טכנולוגיה חדשה הכוללת לקיחת דם פשוטה מהחולה, במטרה להפיק ממנו סרום (נסיוב) המכיל חלבונים נוגדי דלקת וחלבוני הגנה נוספים. חלבונים אלה פועלים כתרופה משככת ואנטי דלקתית לאחר השבתם לגוף, באמצעות הזרקה פשוטה, המבוצעת על ידי הרופא המטפל. ההכנה וההזרקה נעשית בתנאים סטריליים.

טיפול בשיטת אורטוקין מתבצע באירופה, בהצלחה רבה, מאז 1997. במחקרים רבים שנערכו הוכח כי הטיפול מפחית באופן דרסטי את רמות הכאב, עוצר את הדלקת ומפחית את הנזק הנגרם לסחוס או לעצב.

שיטה זו מאפשרת, למעשה, טיפול ביולוגי-טבעי, מחומרים המופקים מגוף החולה עצמו, זאת, ללא הצורך בשימוש בחומרים זרים ובניגוד לרוב הטיפולים הרפואיים המוצעים כיום.

שלבי טיפול באורטוקין

  1. לקיחת דם מהווריד לתוך מבחנות EOT
  2. אינקובציה של הדם בתוך מבחנת EOT בטמפרטורה של 37oC לשם ריבוי IL-1Ra
  3. הפרדת הסרום מהדם הנקרש ע"י סרכוז
  4. הזרקת הסרום לתוך העצב המודלק או למפרק פעם-פעמיים בשבוע

טיפול גב: כ- 3 הזרקות טיפול במפרקים: כ-4  הזרקות

יתרונות הטיפול

  • מתבסס על מרכיב טבעי המצוי בגוף
  • מפחית כאבים
  • עוצר את התהליך הדלקתי
  • משפר תנועתיות
  • בעל יעילות גבוהה
  • פועל באפן ממוקד באזור הפגוע

 

לזימון תור
נדאג להפנות את פנייתך לנציג/ת זימון תורים ונחזור אליך בהקדם.