הגדלת שדיים

ע"פ האיגוד האמריקאי לכירורגיה פלסטית ואסתטית ,ניתוח להגדלת שדיים הינו הניתוח האסתטי הנפוץ ביותר בארץ ובעולם.
ניתוחי הגדלת שדיים עברו שינויים רבים במהלך השנים , שינויים אלו השפיעו על בחירת המשתלים ,מישור הכנסת המשתלים , שיטת הטיפול במשתלים לפני הכנסתם , החתכים הניתוחיים ולאחרונה הוכנס השימוש בשומן עצמוני להגדלת השדיים והגדלת שדיים היברידית- שילוב השימוש בשומן עצמוני ובמשתלי סיליקון.
ניתוח הגדלת השדיים מתבצע תחת שילוב הרדמה כללית, אזורית ומקומית.
הרופא מבצע הזרקת חומרי הרדמה ישירות לאזור הניתוח ולעצבים המעבירים את תחושות הכאב מהשד וע"י כך מאפשר התאוששות מהירה וקלה יותר ,כמעט ללא כאבים ב48 שעות לאחר הניתוח.
את ההגדלה ניתן לבצע ע"י שתלי סיליקון, שומן עצמוני או שילוב של שתלים ושומן עצמוני(הגדלת שד היברידית )
משתלי הסיליקון בהם רופאי אסיא מדיקל משתמשים, הינם מהדור החדש ביותר (דור 5) הם בעלי מעטפת חלקה או מעטפת טקסטורת נאנו המצמצמת משמעותית את הסיבוכים לאחר הניתוח כמו התכווצות קופסית וסיבוכים נוספים.
משתלי הסיליקון קיימים בצורה עגולה ובצורה אנטומית (אגסית) , לאחר הבדיקה תבוצע בחירת המשתלים לפי ממצאי הבדיקה והמדידות, בהתאם לגופה של המטופלת.
ישנם מספר מישורים בהם ניתן להכניס את המשתלים, מעל השריר, מישור תת שרירי, מישור סאבפציאלי (מתחת לרקמת החיתולית של שריר החזה הגדול) ומישור משולב (Dual plane )
מישור תת בלוטי / מתחת לשריר – בגישה זו מבוצעת הפרדה בין רקמת השד לשריר החזה ויצירת כיס עבור השתל בצורה מדויקת לפי מידותיה של המטופלת ומידות השתל הנבחר.
בשיטה זו אין פגיעה או חיתוך של השריר או רקמות השד.
יתרון השיטה הוא העדר תנועה לא טבעית של השד בזמן כיווץ השריר.
חסרון השיטה קיים בנשים רזות בעלות שדיים קטנים, בהן ניתן יהיה להרגיש ולראות את גבולתיו של השתל, במצבים כאלו נבחר להכניס את השתל במישור אחר או לשלב הזרקת שומן(הגדלה היברידית)
מישור תת חותולת/ סאב פציאלי –
בשיטה זאת מעטפת השריר מורמת ללא פגישה בשריר או ברקמת השד , גם בשיטה זאת לא תהיה תזוזה של השתל בזמן כיווץ השריר.
מישור תת שרירי-
בשיטה זאת נפריד בין רקמת שריר החזה לבית החזה ונייצר כיס מדויק בגודלו עבור השתל – שיטה זאת מתאימה לנשים עם רקמת שד דלה הקטנה מעובי של 2 ס"מ.
מישור משולב DUAL PLANE –
הכנסת השתל למישור תת שרירי בחלקו העליון של השד ותת בלוטי בחלקו התחתון מייצרת תחושה טבעית בחלקו העליון של השד בשל הריפוד הנוסף מעל השתל.
בשיטה זאת מבוצע חיתוך חלקי בלבד של השריר ולכן הסכנה לאנימציה (תנועה של השתל בזמן כיווץ שריר החזה) יורדת משמעותית אך עדיין קיים סיכוי לאנימציה קלה בשד.

בחירת מישור הכנסת המשתלים יעשה בהתאם לגופה של המטופלת אורח חייה ובהתחשב ברצונותיה.

צוות רפואי

לזימון תור
נדאג להפנות את פנייתך לנציג/ת זימון תורים ונחזור אליך בהקדם.