מעקב לניתוחי מערכת העיכול

מספר האנשים לאחר ניתוחים או טיפולים במערכת העיכול עם השפעה ניכרת על איכות החיים שווה למספר האנשים המאובחנים מדי שנה במחלות דלקתיות של המעיים. אך לעומת אנשים עם מחלות דלקתיות של המעיים, רוב המטופלים אינם מופנים להערכה של מומחה בגסטרואנטרולוגיה (מחלות דרכי עיכול). רופאים שבדרך כלל רואים קהל זה של מטופלים, בדרך כלל אינם ערים לתועלת בבירור ממוקד, המגוון של אפשרויות טיפול, וכיצד תופעות הלוואי מטיפולים שונים מתנהג באופן שונה מתופעות גסטרואנטרולוגיות אחרות.
התקדמות רבה נעשתה בשנים האחרונות בניתוחים וטיפולים השונים במערכת העיכול הכולל בין השאר שני תחומים עיקריים: ממאירויות וניתוחים להשמנת יתר. עם זאת, ישנו מידע רב שמספר גדול של מטופלים עם תחלואה ניכרת במערכת העיכול בעלת השפעה ניכרת על איכות החיים והפעילות היומיומית.
המטופלים יכולים לסבול מסימפטומים רבים כגון: כאבי בטן, ירידה במשקל, שלשול, בחילות, הקאות, תת-ספיגה, כאבים או בעיות בבליעה, דימום ביציאות, עצירות, כאבים בזמן יציאה ועוד.
ישנה מחויבות מקצועית לזהות את אותם מטופלים ולהפנות אותם למומחים המתאימים.
תהליך הייעוץ והטיפול הרפואי מתבססים על שיח הדדי ומפרה בין רופאים מומחים מדיסציפלינות רפואיות משלימות. כך מערכת זו של הפניות מתוכננות יכול לעזור לאותם רופאים שמעוניינים יותר להבין את הפתולוגיה מאחורי מצב המטופלים ולדעת מהם אופציות הטיפוליות השונות לאותם סימפטומים.
אותה קבוצה של מטופלים יכולה ללא ספק להנות במידה משמעותית מגישה משולבת זו לאותם סימפטומים שלעיתים קרובות מגבילים מאד.
המרפאה נעשית על ידי ד"ר דין קרן, מומחה בגסטרואנטרולוגיה, תזונה ורפואה פנימית. שילוב התמחויות זו ביחד עם נסיון עשיר בעבודה משולבת עם הכירורגים נותן פיתרון רפואי יעיל לסימפטומים ממקור מערכת העיכול לאחר הניתוחים וטיפולים השונים.

צוות רפואי

לזימון תור
נדאג להפנות את פנייתך לנציג/ת זימון תורים ונחזור אליך בהקדם.