כריתת נגעים עוריים – BCC/SCC

את השירות לכריתת נגעים באסיא מדיקל הקמנו מתוך מטרה לתת שירות מהיר ומקצועי למטופלים שהופנו לכריתת נגע עורי, עם איכות גבוהה של טיפול ושירות, עם תוצאות אסתטיות מוקפדות, וחשוב לא פחות – עם הפחתת הטרטור הבירוקרטי מול חברת הביטוח.

בין אם נבדקתם על ידי רופא עור והופניתם לכריתת נגע חשוד, או שיש לכם נגע עורי או תת עורי שמפריע לכם, חשוב לבצע את הכריתה אצל פלסטיקאי מנוסה, מקצועי ומיומן, שידע להתאים עבורכם את הפעולה הנכונה, לתוצאה אסתטית מיטבית ונכונה מבחינה רפואית. כל זאת באווירה נעימה, ובתנאים סטריליים עם מינימום כאב.

היות ולפלסטיקאים המומחים שלנו יש הסדרים עם כל חברות הביטוח, ברגע שיש לכם הפנייה לכריתת נגע/ביופסיה, אנו נדאג לכם מראש להתחייבות לביצוע הפעולה ואז, כל שעליכם יהיה לעשות הוא להגיע לפגישה שאורכה כ- 30 דקות, בה יתבצע:

  1. יעוץ – שבו נכיר אתכם וההיסטוריה הרפואית שלכם, כך שנוכל להתאים את הפעולה הנכונה (ליעוץ עלות בגינו תקבלו החזר של 80-100% כתלות בפוליסה)
  2. הפעולה עצמה (*ללא עלות* לאור התחייבות של חברת הביטוח – כולל פתולוגיה)

 

אם אין לכם ביטוח רפואי או שהפעולה מוגדרת כקוסמטית, ניתן כמובן לבצע את הפעולה באופן פרטי.

ייתכנו כמובן מקרים בהם לא נבצע את הפעולה משיקולים רפואיים שיעלו במעמד הייעוץ, למשל נגע גדול שדורש הרדמה מלאה/טשטוש בחדר ניתוח, צורך בעוד בירור לפני ביצוע הפעולה ועוד.

 

על הפעולה:

כריתת נגעים עוריים הינה פרוצדורה מרפאתית פשוטה, האורכת לרב כ 15-30 דקות, ההתאוששות ממנה מהירה וההחלמה קצרה. הנגעים שנכרתים יכולים להיות שפירים או ממאירים, והכריתה יכולה להיות מסיבות רפואיות או אסתטיות.

סיבות רפואיות יכולות להיות כריתת נגעים החשודים למלנומה, הרחבת כריתת מלנומה, סרטן תאי בסיס – BCC, או סרטן תאי קשקש – SCC, ציסטות מזוהמות או אשר הזדהמו בעבר וגורמות לסבל ואי נוחות, נגעים שפירים הממוקמים באזורים עם חיכוך ופציעות חוזרות (למשל בגילוח או שפשוף בחזייה או בשרשרת), או מסיבות קוסמטיות: שומות או נגעים עוריים המפריעים מבחינה אסתטית, סרחי עור, ציסטות, ליפומות וכו‘.

 

לאחר כריתת הנגע העורי ניתן לשוב לפעילות שגרתית, תוך הקפדה על ההמלצות הבאות:

 

  1. ניתן להרטיב את אזור הניתוח כ- 24 שעות לאחר הפעולה
  2. הוצאת תפרים לאחר 7-14 ימים כתלות באזור הכריתה
  3. לא ניתן להיכנס לים או לבריכה למשך שבועיים
  4. יש להימנע מפעילות גופנית למשך שבועיים בחלק מהפעולות, כתלות במיקום ואופי הכריתה
  5. מומלץ לא לחשוף את הצלקת לשמש למשך שנה לצורך הצטלקות מיטבית
  6. המשך מעקב שגרתי אצל רופא עור ולפחות 1 לשנה

 

הנגעים שנכרתים נשלחים לבדיקה פתולוגית – תשובה מתקבלת לרב כעבור 3-4 שבועות.

חשוב לציין כי לאחר כריתת הנגע העורי תישאר צלקת, גודל הצלקת תלוי בגודל הנגע שהוסר ומיקומו, שיעור הסיבוכים לאחר ניתוח זה נמוך מאוד (ייתכן דימום, זיהום, הפרדות שולי החתך ועוד) הסבר מפורט יינתן במעמד הייעוץ.

אנו ממליצים לבצע סקירת שומות ע"י רופא עור מומחה כל שנה. באסיא מדיקל 2 רופאי עור מטובי הרופאים בישראל – פרופ' לב פבלובסקי וד"ר מור פבלובסקי.

מידע על הסרת ליפומה:  https://www.assia.co.il/treatment/%D7%94%D7%A1%D7%A8%D7%AA-%D7%9C%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9E%D7%94/

מידע על הידרדניטיס: https://www.assia.co.il/treatment/%d7%9b%d7%a8%d7%99%d7%aa%d7%aa-%d7%94%d7%99%d7%93%d7%a8%d7%93%d7%a0%d7%99%d7%98%d7%99%d7%a1/ 

מידע על כריתת ציסטה: https://www.assia.co.il/treatment/%d7%9b%d7%a8%d7%99%d7%aa%d7%aa-%d7%a6%d7%99%d7%a1%d7%98%d7%94/

 

 

לזימון תור
נדאג להפנות את פנייתך לנציג/ת זימון תורים ונחזור אליך בהקדם.